Artigo 13°.- Envío das ordes de inserción e dos documentos para publicación.
- Os documentos que se deban publicar no DOG enviaranse exclusivamente por medios telemáticos coa sinatura electrónica da persoa facultada para ordenar a súa inserción, prevista no Decreto 198/2010, do 2 de decembro, polo que se regula o desenvolvemento da Administración electrónica na Xunta de Galicia e nas entidades dela dependentes.
- En casos excepcionais e debidamente xustificados, acéptase o envío de
ordes de publicación por medios telemáticos sen a sinatura electrónica,
se ben a orde de inserción non terá efectos ata que non entre no rexistro da
unidade administrativa do DOG, asinada en soporte papel.
- En todo caso, entregarase sempre unha reprodución do documento que haxa que publicar
en formato electrónico editable. O formato dos documentos que deban publicarse no DOG,
xa sexa de texto, gráfico, de imaxe ou calquera outro tipo, ten que ser dixitalizable
e idóneo para comunicar o contido do documento de que se trate.
Artigo 14°.- Contido das ordes de inserción.
- A persoa facultada para enviar a orde de inserción ten que ter autorización expresa do responsable do órgano.
- As ordes de inserción conterán o texto íntegro que se debe publicar
nas dúas linguas, así como a identificación ao respecto de se este último
contén datos de carácter persoal.
- No caso de que a orde de inserción presente erros que non permitan o seu tratamento,
a unidade administrativa do DOG debe informar ao solicitante para que envíe unha nova orde de
inserción cos erros corrixidos.