A Xunta e a Federación Galega de Comercio informan en Noia sobre a nova plataforma para empregar o tícket dixital

A directora xeral de Comercio e Consumo, Sol Vázquez, participou no encontro no que se afondou nesta iniciativa que se desenvolve en colaboración coa Federación Galega de Comercio

O tícket dixital achega aos clientes unha maior comodidade e garantía, ao tempo que serve para minimizar o uso do papel e os contaminantes da impresión

Esta medida enmárcase no programa Comercio 360, co que se busca mellorar a competitividade do comercio de proximidade poñendo ao consumidor no centro de todas as decisións

Noia (A Coruña), 10 de outubro de 2019

A directora xeral de Comercio e Consumo, Sol Vázquez, participou esta tarde en Noia nunha xornada na que se informou aos comerciantes da nova plataforma de tícket díxital que a Xunta desenvolve en colaboración coa Federación Galega de Comercio.

Tal e como se salientou na reunión, que se celebrou en colaboración co centro comercial aberto Noia Histórica, o tícket electrónico permite achegar unha maior comodidade e garantía aos clientes, evitando a perda ou deterioro do tícket en papel, ao tempo que minimizan o uso do papel e os contaminantes vinculados aos procesos de impresión.

Esta medida enmárcase no programa Comercio 360, unha iniciativa coa que se busca mellorar a competitividade do comercio de proximidade poñendo ao consumidor no centro de todas as decisións. Con 5,7 millóns de euros para este ano, búscase poñer en valor a aposta polo produto local, a sustentabilidade e a economía circular, a responsabilidade social e o deseño.

Imaxes relacionadas
Data de actualización: 10/10/2019