- Inicio
- Goberno e institucións
- Consellerías
-
Consellería de Facenda e Administración Pública
- Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes
- Consellería de Medio Ambiente e Cambio Climático
- Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional
- Consellería de Política Social e Igualdade
- Consellería de Economía e Industria
- Consellería de Facenda e Administración Pública
- Consellería de Vivenda e Planificación de Infraestruturas
- Consellería de Sanidade
- Consellería de Emprego, Comercio e Emigración
- Consellería do Medio Rural
- Consellería do Mar
- Función pública e xestión de recursos humanos
- Listas de contratación temporal
- Inclusión nas listas
-
Función pública e xestión de recursos humanos
- A Dirección Xeral
- Listas de contratación temporal
- Procesos selectivos
- Concurso de traslados
- Fondo de Acción Social
- Normativa e documentación
-
Transparencia e outros servizos
- Consulta do Rexistro de Actividades de Altos Cargos
- Consulta de anuncios de comisións de servizo e adscricións temporais
- Consulta das autorizacións de compatibilidade
- Autorizacións do exercicio de actividade privada ao cesamento de altos cargos
- Expediente administrativo
- Solicitudes normalizadas
- Xeración de reclamacións
- Verificación e descargas
- Subscrición ás novas de Función Pública
Inclusión nas listas
O Decreto 37/2006, do 2 de marzo regula o nomeamento de persoal interino para o desempeño transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario e a contratación temporal de persoal laboral. Nel, establécese o procedemento de inscrición nas listas, o baremo aplicable, o procedemento para efectuar os chamamentos etc.
O prazo de presentación de solicitudes establecido para as listas que se atopan en xestión é do 1 de marzo ao 30 de abril de cada ano.
Pode consultar as listas abertas nesta ligazón.
Pode consultar máis información sobre a inclusión no apartado de preguntas frecuentes.
Acceso á presentación electrónica:
Antes de acceder comprobe os requisitos técnicos
Consulte horarios. Debido a diferentes tarefas técnicas de mantemento, pode haber momentos da noite nos que o sistema de taxas ou as entidades bancarias poden non estar dispoñibles para realizar o pagamento. |
Manuais
Solicitude normalizada presencial
Unicamente para a presentación presencial de solicitudes en calquera dos lugares e rexistros establecidos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas
Contactos relacionados
Dúbidas de xestión
Teléfono:
012 (981 900 643)
Correo-e:
012@xunta.gal
Horario:
de luns a venres de 8:00 a 20:00 horas
Consultas técnicas - Contacte co seu CAU de referencia - Se non pertence á Xunta de Galicia contacte mediante este formulario
- Consulta do Rexistro de Actividades de Altos Cargos
- Consulta de anuncios de comisións de servizo e adscricións temporais
- Consulta das autorizacións de compatibilidade
- Autorizacións do exercicio de actividade privada ao cesamento de altos cargos
- Expediente administrativo
- Solicitudes normalizadas
- Xeración de reclamacións
- Verificación e descargas
- Subscrición ás novas de Función Pública