A Xunta destaca a primeira implantación dunha empresa no polo de avións non tripulados de Rozas como impulso ao vínculo industrial do proxecto

A compañía Ingeniería Gaerum, subcontratista de Indra e filial de Tecnam Aviation, rexístrase como nova empresa galega e fixa a súa sede en Lugo

Nos próximos días iniciará os traballos de evolución e mellora do Avión Pilotado de Vixilancia MRI P2006T, que terá base en Rozas desde este mesmo mes

En setembro, comezará a apoiar á multinacional no desenvolvemento do Avión Opcionalmente Tripulado Targus

A operación enmárcase na creación de tecido industrial prevista no polo, que inclúe o traslado a Galicia de sedes de tres sociedades, así como a posta en marcha na Comunidade de tres filiais de Indra
 

Lugo, 18 de xullo de 2016

A Xunta destacou hoxe a primeira implantación dunha empresa no polo de avións non tripulados de Galicia como impulso ao vínculo industrial do proxecto. En concreto, trátase da compañía Ingeniería Gaerum SL, subcontratista de Indra, que xa completou os trámites para inscribirse no rexistro mercantil como nova empresa con sede en Lugo. Esta nova compañía apoiará a Indra nos traballos de desenvolvemento, construción e certificación do Avión Opcionalmente Tripulado Targus, e tamén se responsabilizará da supervisión e xestión da construción do novo hangar con que contará Indra no aeródromo de Rozas, así como de levar a cabo todas as operacións de voo do MRI P2006T, poñendo a disposición de Indra pilotos, operadores e mecánicos.

O domicilio fiscal desta compañía fixouse en Lugo, aínda que está previsto que nos próximos meses establézase de forma definitiva no aeródromo de Rozas. A compañía esperará para iso a que se completen as obras do novo hangar e a instalarse nas oficinas do complexo de Castro de Rei. Para iniciar a súa actividade, un equipo de profesionais trasladarase a Rozas nos próximos días e comezará a traballar nos novos desenvolvementos de software e melloras do avión pilotado de vixilancia MRI P2006T de Indra, que desde este mes terá base no aeródromo galego. No mes de setembro, Ingeniería Gaerum iniciará os traballos de apoio a Indra no desenvolvemento do Avión Opcionalmente Tripulado Targus, a versión non tripulada do avión MRI P2006T.

Ingeniería Gaerum é unha empresa que forma parte, do grupo Tecnam Aviation, compañía responsable da integración de sistemas en plataformas aéreas de á fixa da marca Tecnam, e en concreto no Modelo P2006T, prestación servizos de operación aérea así como do deseño e fabricación de plataformas aéreas dotadas de sistemas e sensores especiais. Tamén ofrece servizos de consultoría técnica e adestramento de pilotos, operadores e mecánicos e de consultoría de enxeñería

Indra vén traballando con esta compañía desde hai anos no desenvolvemento do avión MRI P2006T, unha aeronave que ofrece as máis altas capacidades de vixilancia ao custo de operación máis competitivo e que xa participou en misións humanitarias de vixilancia no mar Mediterráneo.

Este innovador avión está equipado cun radar de varrido electrónico Seaspray 5000E, unha cámara visible e infravermella de alta resolución, un sistema AIS de identificación de buques, un radioenlace line of sight cun alcance de 180 millas náuticas, e un terminal de comunicacións satelitales Inmarsat. Esta tecnoloxía converte á plataforma de Indra na ferramenta perfecta para apoiar misións de salvamento no mar, vixilancia costeira, detección de verteduras ou protección de bosque, entre outras tarefas, permitindo recibir en tempo real desde a estación de control en terra toda a información captada pola aeronave.

A implantación da empresa enmárcase dentro dos compromisos asumidos na posta en marcha do polo de Rozas, que suma 115 millóns de investimento e inclúe a creación de novo tecido industrial a través de novas sedes en Galicia. Ademais da sede desta compañía de Tecnam Aviation, Galicia contará con sedes das empresas Acubens e S4A Solutions, que se sumarán á chegada á nosa comunidade doutras 3 filiais de Indra. O impacto do proxecto sobre o tecido industrial, ampliarase a 18 empresas e sectores diferentes como o aeronáutico, o metalúrxico, o naval ou as TIC, e 13 centros de coñecemento da comunidade, entre os que se inclúen as 3 universidades galegas. Para eles, Indra e Inaer reservan 42 millóns de euros en contratos, aos que se sumará a posibilidade de que todos participen na explotación da tecnoloxía que codesenvolvan.