- Inicio
- Goberno e institucións
- Consellerías
-
Consellería de Facenda e Administración Pública
- Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes
- Consellería de Medio Ambiente e Cambio Climático
- Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional
- Consellería de Política Social e Igualdade
- Consellería de Economía e Industria
- Consellería de Facenda e Administración Pública
- Consellería de Vivenda e Planificación de Infraestruturas
- Consellería de Sanidade
- Consellería de Cultura, Lingua e Xuventude
- Consellería de Emprego, Comercio e Emigración
- Consellería do Medio Rural
- Consellería do Mar
- Función pública e xestión de recursos humanos
- Concurso de traslados
- Xeración e consulta de reclamacións
-
Función pública e xestión de recursos humanos
- A Dirección Xeral
- Listas de contratación temporal
- Procesos selectivos
- Concurso de traslados
- Fondo de Acción Social
- Normativa e documentación
-
Transparencia e outros servizos
- Consulta do Rexistro de Actividades de Altos Cargos
- Consulta de anuncios de comisións de servizo e adscricións temporais
- Consulta das autorizacións de compatibilidade
- Autorizacións do exercicio de actividade privada ao cesamento de altos cargos
- Expediente administrativo
- Solicitudes normalizadas
- Xeración de reclamacións
- Verificación e descargas
- Subscrición ás novas de Función Pública
Xeración e consulta de reclamacións
Esta aplicación permite a xeración e consulta de calquera tipo de reclamacións de calquera proceso xestionado pola Dirección Xeral de Función Pública.
Presentación de reclamacións
Para xerar unha reclamación no concurso de traslados ten que seguir os seguintes pasos:
- Se aparece unha mensaxe solicitando a instalación do cliente @FIRMA, prema sobre "ACEPTAR" e peche o navegador despois de que finalice a instalación.
- A aplicación pediralle primeiro o seu NIF. Deberá introducir o número do NIF e a letra nos cadros correspondentes.
- A continuación deberá escoller o proceso sobre o que quere reclamar, que neste caso será "Concurso de traslados".
- Finalmente seleccionará a fase activa do concurso sobre a que quere reclamar, polo que a aplicación mostraralle un formulario da reclamación, que deberá cubrir, premer sobre o botón "Gravar e imprimir", asinala e presentala directamente na aplicación.
A reclamación pode vir acompañada de xustificación documental que deberá ser un documento ou copia electrónica auténtica asinados electronicamente. Se a documentación orixinal está en formato papel, que non fose posible entregar de modo electrónico, deberá presentarse presencialmente en rexistro para que xere unha copia electrónica auténtica do documento.
Consulta de reclamacións
Cada unha das reclamacións presentadas ten asignado un código xerado polo sistema co que pode consultar o estado da súa reclamación en calquera momento.
A resposta á reclamación será visible a partir da publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e excluídas ou da publicación da adxudicación de postos, segundo sexa a fase na que se presente a reclamación.
No caso de dúbidas xerais ou técnicas pode poñerse en contacto nos teléfonos indicados ou remitir un correo electrónico.
Contactos relacionados
Dúbidas de xestión
Teléfono:
881 999 168 / 981 545 868 / 981 544 236 / 881 999 389
Correo-e:
concurso.traslado.dxfp@xunta.gal
Dúbidas técnicas sobre a aplicación
Teléfono:
881 999 883 (Ibercom 99883)
Correo-e:
soporte.rrhh@xunta.gal
- Consulta do Rexistro de Actividades de Altos Cargos
- Consulta de anuncios de comisións de servizo e adscricións temporais
- Consulta das autorizacións de compatibilidade
- Autorizacións do exercicio de actividade privada ao cesamento de altos cargos
- Expediente administrativo
- Solicitudes normalizadas
- Xeración de reclamacións
- Verificación e descargas
- Subscrición ás novas de Función Pública